Pokud si chcete udržet zdravou váhu, začněte s vegetariánstvím, říkají vědci a lékaři, kteří po dobu 5 let prováděli výzkum jídelních návyků 22,000 lidí, včetně konzumentů masa a vegetariánů.
Vedoucí studie, profesor Key z Oxfordské univerzity a britské charitativní Organizace pro výzkum rakoviny řekl časopisu Reuters, že nejnižší nárůst na váze mají lidé, kteří vynechají maso ze svého jídelníčku.
ZDROJ:
http://en.epochtimes.com/news/6-3-16/39310.html